Қазіргі уақытта әртүрлі әлеуметтік институттардың, оның ішінде шағын әлеуметтік топ ретіндегі отбасы мен қоғамдық тәрбие құрылымы ретіндегі мектеп арасындағы ынтымақтастық ерекше өзектілікке ие болуда. Ата-ана баласының алғашқы тәрбиешісі ретінде олардың білім алуына жауапты. Педагогтар мен ата-аналардың баланы тәрбиелеу мен оқыту нәтижелеріне өзара жауапкершілігі инклюзивті білім беру тәжірибесінде көрініс табады. Алайда, инклюзивті білім беруді қалыптастырудың қазіргі кезеңінде мүмкіндігі шектеулі балалардың ата-аналары қолдау көрсететін мамандардың көмегіне мұқтаж, өйткені психологиялық-педагогикалық білімнің жетіспеушілігі, өз баласының пайдасына таңдау жасай алмау қателіктерге, қате бағалауға әкеп соғады. мүмкіндіктері мен білім беру қажеттіліктері, демек, тиімсіз тәрбие. , баланы оқыту және әлеуметтендіру.
Ата-аналарды түзету және дамыту жұмыстарына тарту
- бұл ата-аналардың тәжірибе алмасуына, мәселелерді талқылауына, оны шешудің жолдары мен жолдарын бірлесіп іздеуге жағдай жасау. Мүмкіндігі шектеулі бала тәрбиелеп отырған отбасы күйзеліске ұшырайды, ол ерлі-зайыптылардың бірінде немесе екеуінде де депрессияға әкеліп соқтырады, бұл отбасы ішілік қарым-қатынасқа сөзсіз әсер етеді.
Әлеуметтік педагогтар, сынып жетекшілері осы санаттағы адамдардың әлеуметтік-эмоционалдық, физикалық, интеллектуалдық дамуына байланысты күрделі мәселелерді шешуге, олардың табысты әлеуметтенуіне ықпал ете отырып, оларға жан-жақты көмек пен қолдау көрсетуге шақырылады.
Бұл ата-аналарды түзету-дамыту жұмыстарына қатысуға тарту қажеттілігін анықтайды.Инклюзивті білім беру бойынша кеңес беру мектепке баратын барлық балалардың ата-аналарына қажет.
Біз ата-аналармен жұмыстың мазмұнын бала дамуының барлық бағыттарынан біркелкі өтетін тақырыптар кешенінде жоспарлауды ұсынамыз: денсаулық өмірлік құндылық ретінде, мүмкіндігі шектеулі баланың ойын әрекеті, сөйлеу дамуының ерекшеліктері, психологиялық-педагогикалық қабілетін арттыру. ата-ана туралы білім,
Ата-аналармен жұмыс формалары: Жеке консультациялар мен топтық консультациялар ата-аналармен жұмыста айтарлықтай көмек көрсете алады.
Педагог – психолог: Вереина Е.В.